O mne

Volám sa Andrea a šitie ma sprevádza skoro celý život. Nie som žiaden profesionál, som len nadšený amatér :D
Blog som si založila ako svoj postrehovník a prehľadnú zbierku odkazov na kadečo, čo s patchworkom súvisí.
Alebo aj nie celkom.
Ak niekomu moja zbierka pomôže v začiatkoch šitia patchworku, alebo šitia všeobecne, budem rada.
Dopozašívania :D
Andri

streda 11. januára 2017

Slnovrat - blok 4 - Cobble Stones

Dnes je streda a Pat Sloan zverejnila v poradí štvrtý blok Solstice Challenge.
Blok má názov Cobble Stones (po kliku sa otvorí pdf) a je krásne jednoduchý.
Cobble Stones














Na celom návode sa mi zdá trochu zložité skladať ho z jednotlivých dielikov. Ja som, šila a rezala z pásov.

Už sa teším, aký blok vymyslí Pat Sloan nabudúce :-D

blok 4

Dopozašívania pri ďalšom bloku.

Andri

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za návštevu a želám krásne tvorenie :)