O mne

Volám sa Andrea a šitie ma sprevádza skoro celý život. Nie som žiaden profesionál, som len nadšený amatér :D
Blog som si založila ako svoj postrehovník a prehľadnú zbierku odkazov na kadečo, čo s patchworkom súvisí.
Alebo aj nie celkom.
Ak niekomu moja zbierka pomôže v začiatkoch šitia patchworku, alebo šitia všeobecne, budem rada.
Dopozašívania :D
Andri

sobota 7. januára 2017

Slnovrat, alebo Solstice Challenge Blocks - prvé tri bloky-

V skoršom článku popisujem  182 Day Solstice Challenge Blocks, podľa Pat Sloan
Keďže šitie je už v plnom prúde, rozhodla som sa dobehnúť čo sa dá.















 Blok č.1: Churn Dash


Blok č.2: Day into Night



Blok č.3: Tide Pools


Skúsim kombinovanie šedej a uvidíme ;-)
Dopozašívania ;-)
Andri

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za návštevu a želám krásne tvorenie :)